FORM ORDER

Name:
Email Address:
PHONE :
NOTE/REMARKS/FEEDBACK (IF ANY):
HOW DID YOU FIND US?

Put a website form like this on your site.

Monday, March 28, 2011

BUKU - NYONYA KERAWANG EMBROIDERY TECHNIQUES





Price : RM 44.00

This book is in dual language:
Bahasa Malaysia
TEkNIK SULAMAN NYONYA KERAWANG
English
NYONYA KERAWANG EMBROIDERY TECHNIQUES



Sinopsis Buku

Buku ini diterbitkan dalam dwi bahasa, Bahasa Malaysia & English.

Bunga-Bunga Manik adalah sebahagian dari bidang kreatif yang patut kita semua ceburi. Hiasan pada hadiah hantaran, bunga pahar dan telur digantikan dengan pelbagai jenis dari nama-nama bunga di seluruh dunia.
Kepada anda yang menggemari manik, mutiara dan kristal, buku ini dapat membantu anda ke arah memperkembangkan kreativiti anda agar pengetahuan dalam dunia manik lebih mendalam.

Lengkap dengan teknik ikatan, simpulan dan cara menyatukan kelopak-kelopak bunga serta dedaunan dari ribuan warna telah menghasilkan kuntuman bunga yang menyegarkan suasana majlis dan ruang tamu.

Buku yang pertama kalinya ditulis dan diilhamkan sendiri oleh penulis memberi peluang dan pembuka tirai kepada sesiapa saja yang berminat untuk terus mencuba era kreatif terbaru di Malaysia.

Beaded Flowers is one creative scope that should be explored. Decorative flowers especially for Malay wedding gifts presentation (also known as ‘Hantaran’), ‘bunga pahar’ and ‘bunga telur’ now comes in various types of flowers.

To those of you who are into beads, pearls and crystals, this book can guide you into a more in-depth knowledge in further developing your creativity.

You will find a complete guide on techniques to tie, making knots and putting flower petals as well as leaves of various colours together, to give you a finished product in a form of a beautiful flower which you can use to enhance the looks of your events and living area.

This may be the first book of its kind written in Malaysia which was inspired by the writer to make way for a new kind of handicraft innovation for all to try out and enjoy.



………………..

Tentang Produk

Penerbit : FTIM Designing Centre

Tahun Terbit : April 2010

Bahasa : Bahasa Melayu / English

ISBN : 978-983-43582-6-6

Harga : RM 44.00

Berat : 500 gms

No comments:

Post a Comment